tirsdag 8. februar 2011

Aktivitetsbok for førskolebarn!

Mine femåringer synes det er artig med bokstaver. De laget hver sin bokstavbok. . De har klippet og limt inn fra ett hav med gamle ukeblader og reklamebrosjyrer. Her er første side med bokstaven A hvor det er limt inn Ananas, bokstaven A og tegnet en Arm. Jeg ble helt imponert over hvor kreative og flinke de er :-)  Hele boken er utfylt med hele alfabetet og en bokstav for hver side.

Vi har laget oss mange aktiviteter som vi skal gjøre utover våren. I dag har vi vært i uthuset og gått på rulleskøyter og besøkt ei venninde og hennes to barn.Jeg skal lage en album til barna om alle aktivitetene vi gjør frem til skolestart. (mammas barnehagealbum) Jeg føler meg heldig som kan være sammen med mine søte små hver dag . :-)

2 kommentarer:

  1. Sitter her å smiler... for det gjorde mine barn også, men det er så lenge siden :(
    Min datter er nå 31 år og tvillingguttene mine er 28 år, hvor har det blitt av den tiden !!!!
    Det er herlig å kunne gå hjemme hos barna, jeg gjorde det til guttene mine var 9 år :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  2. Hei.Så koselig da.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails