mandag 22. august 2011

Strikket genser til meg selv!

Til min bursdag i vår fikk jeg denne flott boken av en av mine søte naboer :-D Den er laget av Lene Holme Samsoe. Jeg fikk lyst til å strikke nesten alt i boken! :-D
Jeg startet med en god omslagsgenser til meg selv i lun alpakka. Den er så god å ha på seg. :-)



Nå er alle  mine fire barn skolebarn!  Det er helt stille i huset :-) Jeg har vært på en liten bærtur, men nå skal jeg vaske gulv og handle før de søte små skal hentes igjen. 

Ønsker alle en flott start på den nye uka! Trønderklem!

2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg den boken er helt herlig... så mange fine mønstre !
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Den genseren ser flott ut. Ja det er alltid litt å gjøre på når ungene er på skolen. Håper du koser deg litt innimellom også.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails