tirsdag 16. juni 2009

Herlig grønnsåpe! :-)



Jeg har fått en super såpe i gave fra naboen, og det ble så rent og lukter så deilig her! Jeg har tenkt på blogging lenge, så dette gav meg en puff til å starte, -så jeg kan dele det jeg synes er bra med flere! Såpen vet jeg er kjøpt på Hell Senteret på Stjørdal. En liten butikk som heter Frk Linn.
Det er deilig lavendel lukt i hele huset i dag! :-)

Jeg vil ikke legge ut navnet mitt her, for jeg vil ikke at det skal være en skryteblogg. Men jeg lager mye mat, desserter og kaker, strikker masse og syr litt, så det kan være artig å legge ut litt oppskrifter. Det kan jo være noen som får lyst til å prøve det samme? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails