søndag 21. juni 2009

Min grønnsakshave






















I dag har hele familien vært ute i kjøkkenhagen min og luket ugress! Ugresset kommer fort nå, så en må være på vakt! ;-)
Jeg har mest poteter, men også gulrot, hodekål, purreløk, fenikkel, reddiker, bønner, sukkererter, bl.a. Vi får se utover sommeren om det blir noe av alt!
Kaninene er for tiden satt inn i buret, for de ble alt for ivrige etter å løpe uti hagen min. :-)
Jeg har holdt av en bit av åkeren på ca 3x20 meter. Jeg synes det er veldig moro, så hvis jeg får det til så skal jeg utvide til neste år. Jeg har en fjern drøm om en dag å ha en selvbetjent bod med grønnsakssalg ved veien. Vi får se..

Når vi gikk inn på kvelden hadde ungene så lyst på vaffelkake. For at det skal bli litt "kveldsmatvaffel" tilsetter jeg mye grovt mel istedet for hvetemel. Da kan jeg gi ungene med god samvittighet. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails