onsdag 17. juni 2009

Strikkede sitteunderlag!

I dag har jeg sett litt på andre bloggere, og det er veldig mange fine sider! Utrolig mange som legger ned tid på dette. Jeg er fryktelig amatør, men det er litt morsomt da! :-)
Jeg tok bilde av sitteunderlagene som jeg laget til ungene i vinter. De er alltid med i tursekken både på skolen og når familien er på tur. Det er tykt garn (Iglo), og strikket på pinner nr 7! Så det er gjort i en håndvending! Jeg la opp 90 masker og brukte 6 nøster pr underlag. Etterpå tovet jeg dem. De er så gode å sitte på! Og dessuten pynter de opp ute i gangen vår.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg, og takk for at du vil følge min. Det er et hyggelig fellesskap her i bloggverdenen.
    Lekre sitterunderlag, og en smart og dekorativ måte å oppbevare dem på. Da er de alltid for hånden.
    Ha en fin, fin kveld :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails