onsdag 3. februar 2010

Konfirmasjonsinnbydelser og kaffeservietter!

Da har jeg laget ferdig innbydelsene, med bilde av konfirmanten på dåpsdagen og ett nylig tatt bilde. Dette er bare ett utkast av hva som kan stå, men originalen er også ferdig.
Kaffeserviettene som vi skal ha hjemme har jeg bestilt og fått i posten. Bak den hvite lappen står konfirmantens navn. Det er stemplet i sølv. Bortsett fra stoffserviettene vi skal ha under middagen, så er dette de desidert dyreste serviettene jeg noen gang har kjøpt.. Kanskje de bare skal settes frem til pynt ? :o)

Jeg skal ikke sende invitasjonene enda, men de nærmeste skal få ganske snart, mens de som skal sendes venter jeg en måneds tid med enda.

7 kommentarer:

  1. Det så veldig fint ut!
    Ha en fin dag,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe fine.Så kjekt som det er å årdne pynt til konfirmasjon.Er ferdig med det jeg men syntes det var så kjekt.Ha en kjempe fin Onsdag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  3. Kjempefine servitter da :-) Gøy å gjøre litt ekstra på en sånn spesiell dag, gjorde det selv da mine ble konfirmert. Tårene stod nesten i øynene da jeg så gjestene bare krølla sammen servietten etter bruk. (de var også rådyre) ;-)
    ha en flott kveld

    SvarSlett
  4. Så nydelig alt blir.Lykke til med alle forberedelser.

    SvarSlett
  5. WOw, for noe eksklusive servietter!

    SvarSlett
  6. Jeg visste ikke at man kunne bestille servietter med navn- det var jo skikkelig eksklusivt!! Nydelig invitasjon også- når er konfirmasjonen? Du er kanskje ute i god tid med forberedelsene;) Glad det er noen år til jeg må tenke på å ordne i stand konfirmasjon;)Ønsker deg en fin dag i morgen!!

    SvarSlett
  7. Flotte servietter. Hvor har du bestilt dem?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails