fredag 19. februar 2010

Lue!


Jeg har strikket meg en lue i eskimogarn for i vinterferien skal vi på skiferie, -og etter hva værmeldinga viser så er det bare å kle seg godt for de som skal være i Norge neste uke.
Men jeg trøster meg med at det er meldt storm på Grand Canaria, så det ville ikke vært så trivelig å dra dit heller.
Oppskriften på luen fant jeg på garnstudio.com

Mannen min tok dette bilde av meg, og så mye ville han vise av "kjerringa" si til bloggverden :-)


Jeg er så heldig å ha fått meg en ny award fra Monicas koselige blogg Monica`s verden .
Tuusen takk! :-)

7 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fin lue.Vi å tar fri uken som kommer.Har tatt Andreas fri å drar på Oppdal på hytta Tirsdag.Skall gå på ski.Gleder meg.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  2. Den så myk og god ut! Nei takke meg til ei uke med storm på Grand Canari, det må være nedtur å dra dit hvis ikke sola skinner;)
    Vi får kose oss i kulda her hjemme;)
    God fredag til deg;) Klem;)

    SvarSlett
  3. Lua var flott den - skal inn å se på det mønsteret. Mannen er fornuftig og passer på:-)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Hei, stakk bare innom fordi jeg så at du er fra Stjørdal. Skal på 50 årsdag dit idag, og regner med at det er kaldt! Kosleig blogg du har forresten ;-)

    SvarSlett
  5. ja den lua ser riktig deilig ut. No vet vi hvordan du ser ut bakfra.Ikke så dum den mannen din.Han passer på.God feie til dere alle fra meg.

    SvarSlett
  6. Hei! Det var fint å være her!
    Mitt første besøk, tror jeg.
    Og alle de gode matoppskriftene alene gjør det verdt å komme tilbake!
    Men du har en variert blogg!
    Hilsen fra nord!

    SvarSlett
  7. Hei, skal si du er flink til å strikke.Jeg legger meg til bloggen din,for å følle deg videre.Kansje du har lyst til å følle meg også? Ha en god kveld videre Klem fra Sissel.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails