torsdag 11. november 2010

Jeg har fått flott gave i posten!

Jeg var så heldig og var en av vinnerne hos Englehjørne. Jeg fikk 3 nydelige bøker som hun har laget og 4 flotte kort og en kjærlighet som bare er min! Jeg ble kjempeglad! Kjempeartig å få pakke i posten!
Hun har en blogg som er verdt ett besøk. Akkurat nå har hun ett innlegg om å lage søte eventyrnisser. :-)

Jeg har fortsatt barn som er redusert av vannkoppene. Vi må nok ta det med ro noen dager til.
Ønsker alle en flott vinterdag! Her i trøndelag er det iallefall snø! :-)

1 kommentar:

  1. God kveld i stua.Så koselig at du likte de tingene som jeg har laget.Å ja alle tingene var til deg,he he he.Jeg ønsker deg en riktig god kveld videre,å god bedring.Klem fra Sissel.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails