søndag 21. november 2010

Min nydelige rødnissejente!

På onsdag kjøpte jeg meg garn til dette artige rødnissesettet, og i dag ble jeg ferdig! Jeg vet ikke hvem som var mest stolt; jeg eller datteren :-)
Nå er alle klærne til julekortet i boks så nå blir det bare å få på alle ungene klærne samtidig og få knipset dem. Gleder meg til å sende skrytebilde til familien :-)
Nå har jeg bare 5 dager igjen å forberede meg til julemesse, og i  dag har jeg lakkert noen flotte kurver/blomsterpotter som jeg skal vise i morgen.
Ønsker deg en flott søndagskveld! Vi  gleder oss til gylne tider som begynner på tv snart :-))

1 kommentar:

  1. Ser ut som skrytebildet ditt blir kjempeflott:D
    Lykke til med julemesse, klem fra meg;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails