fredag 26. november 2010

Julesåper!

I går var hele familien med på å lage såper. Vi brukte kun farve og deilig roselukt. Etterpå pakket vi såpene inn i cellofan og pyntebånd. De skal selges på messen i morgen, og ungene har sagt klart ifra at pengene fra såpesalget skal de ha! :-)
20 kroner for små såper og 40 for store.
Nå er jeg veldig spent på morgendagen når jeg skal selge på julemesse for første gang. Jeg har 83 (snart 84) ting priset og klare for salg. I kveld skal jeg gjøre klar standen og skal prøve å få tatt ett  bilde.
Etter helgen så sitter jeg enten igjen med masse penger, eller så er det mange som får en ekstra julegave til jul :-))
Riktig god helg alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Hei på du!
    Så koselig og ha hele familien samlet til slike "ting"!:)
    Lykke til i morgen, jeg tipper det går unna jeg! :)

    Klem Karolinemor!

    Ps: Titt innom meg:)

    SvarSlett
  2. Koselig familieaktivitet! Håper såpesalget - og salget ellers - går strålende!
    masse lykketil!

    Klem

    SvarSlett
  3. Såpe er morro å lage :)
    Lykke til imorgen, neste lørdag er det min tur!!!
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  4. Lykke til på julemarked. På søndag skal jeg i ilden, gleder meg veldig for det er så moro når folk virkelig liker det du har laget,og til og med betaler penger for det :)

    SvarSlett
  5. Hei.Så koselig.Har tengt å prøve å lage såpe men har ikke blitt noe av det.Får se en gang.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails