onsdag 11. november 2009

Krumkakeskåler med multekrem til 14 års dag!


125 g margarin
2 egg
125 g sukker
125 g hvetemel
Pisk egg og sukker til eggedosis. Tilsett smeltet smør og mel.
Stekes i krumkakejern. Legg over glass eller kopp til de stivner.

Dekket 14 års bord
Vi hadde familie på Stroganoff gryterett, ris, poteter (for den eldre generasjon) salat, grønne hvitløksbaguetter og osterundstykker.

Jeg glemte å ta bilde av kakebordet, men bløtkaken og sjokoladekaken som de tre små pyntet tidligere på dagen ble med. .-)

6 kommentarer:

  1. Det så godt ut!!
    Kjempefint dekket bord:) Gratulerer med dagen til bursdagsbarnet!!

    Ha en fin Onsdag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til bursdagsbarnet! Nam det såg godt ut.
    Kjekt at du ville vere med i konkurransen min.
    Miraklem.

    SvarSlett
  3. Hei.GRATULERER så mye til bursdagsbarnet.Der var det mye godt.Krommkaker med multekrem virkelig godt.Aldrig en juleaften uten det.Nam Nam...Ha en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  4. takk for koselig kommentar på bloggen min!!Hvor på Stjørdal bor du da? Jeg bor i sentrum,i Husbyveien.Bloggen din var jammen en fristelse for syn og gane!! Masse deilig mat du lager :-)

    SvarSlett
  5. Jeg kunne ikke få øynene fra den blå kaken.Hva er det da?. Ser godt ut.Alt du lager er apetittvekkende.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. Takker for koselige kommentarer! :-)
    -Den blå kaken er sjokoladekake pyntet med melis med blå konditorfarge og raspet sjokolade :-)
    -Jeg bor litt utenfor Stjørdal sentrum :-))

    Ps-Jeg skal slutte med å legge ut flere bilder samtidig, for jeg er ei kløne til å legge ut bilder.. :-(

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails