mandag 14. juni 2010

Jeg har fylt 36 år!

-Og jeg fikk så mange flotte gaver, så en skulle tro jeg hadde runddag! :-) Jeg fikk masse klær, rosa pengbok, nybegynnerbok i hekling, thermos med inngravert navn, hvit lampe, hvit damaskduk, fin hvit handduk, smykke, hvit ring, 10 fargerike heklekroker i ett flott etui, blomster og en lekker kake. Lucky me! :-)

Helgen ble for det meste feiret på fotballcup med masse 8 åringer, men vi fikk tid til en familiesammenkomst på lørdag ettermiddag. Da ble det servert hjemmelaget sodd (som min tante laget til dag 2 i konfirmasjonen som vi hadde så mye  igjen av), -og kaffe og kaker.

Jeg har heklet en gul klut med krok 6, -den ble litt slamsete... Men jeg skal prøve meg på mere hekling. Må bare strikke ferdig en tunika først :-))

Ønsker alle en flott start på den nye uka! :-))

6 kommentarer:

  1. Gratulerer såmye med overstått!!! hipp hurra:-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått! Fine gaver du har fått - vi blir vel aldri for gamle til å synes at gaver er gøy:-)

    SvarSlett
  3. Vel overstått dag!! da må du endre profilen din:O)

    Nå blir det vel hekling av det meste framover;)
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med fylte år.
    Vi er visst mange som har dag i juni.
    I vår familie er det 5 stykker,
    så det blir jo gruelig mye kakespising.

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen som var! :O)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel overstått!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails