fredag 18. juni 2010

Sommerferien har begynt!

Men vi har bare regn og atter regn.. Men i dag var siste dag på skolen, -og nå har jeg to måneder fri sammen med alle ungene. Det skal bli herlig! Vi skal nyte sommeren for til høsten skal de to minste starte forsiktig i barnehage siste året før skolestart. Det bli omveltning både for mor og barn :-))  
Vi feiret med mat på restaurant i dag og koste oss skikkelig. Nå venter vi bare på finværet så vi får vært litt mere ute enn hva vi har vært de siste dagene. Lekehuset er godt påbegynt, og jeg gleder meg til å legge ut mere bilder av det. Ønsker alle en strålende helg!

5 kommentarer:

  1. Ikke mye som minner om sommer her, og imorgen har de meldt flomvarsel!!

    Satser på at vi har godværet til gode, og sannelig blir det flott snart da:O)

    Kos deg i helga og klem;)

    SvarSlett
  2. Så deilig med lang sommerferie! Håper dere koser dere masse! Jeg synes du har en utrolig fin og inspirerende blogg, jeg har lest alle innleggene dine, og fikk lyst til å lage masse god og sunn mat til familien min! Tusen takk for alt du deler. God helg! klem fra silje.

    SvarSlett
  3. nei ikke så fint vær her heller. Regn på dagen med skikkelige vindkast. Plutselig kommer`n sommer`n.
    God helg

    SvarSlett
  4. Hei.Koselig bilde.Ja nå må vi få Sommer,sol og varmere vær.Ser bedre ut efter helgen.Kos deg masse i ferien din å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Ønsker dere flotte sommerdager, med masse godt vær.
    /myr

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails