onsdag 9. juni 2010

Små heklede brikker!

I går var jeg hos min storesøster og lærte meg første trinn i hekling, -som ble fastmasker. Jeg fikk utlevert en oppskrift på grytekluter, men endte opp med 4 små brikker til å ha under kopper/glass. Jeg klarte å holde riktig antall masker først på den siste brikken :-) Øvelse gjør mester! Heldige meg som har en tålmodig søster! :-)
Jeg skal kjøpe meg en større heklekrok (større  enn 2,5) før jeg gyver løs på grytekluter.

Ønsker alle en flott onsdag! Her er det allerede over 15 grader og strålende sol!

5 kommentarer:

  1. Da er du igang!! Søte brikker ble det denne gang, så grytekuter..og hvem vet hva som kommer etter det;) Trivelig arbeid er det også.

    Kos deg med heklinga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Jeg synes da det der så ut som en veldig god start! Og syr du de firkantene sammen, så har du jo praktisk talt en gryteklut!!! :-)

    Lykke til med heklingen, hekling er kjempegøy. Ha en god dag!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Artig med hekling da! Jeg skal lære meg dette jeg og!
    Klem klem

    SvarSlett
  4. De var fine!
    Heklingen har stagnert litt her hos meg... :O
    men vi får se om det ikke tar seg opp...
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Kjekt med hekling, og brikkene dine var jo fine :) Ha ei fin helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails