onsdag 30. juni 2010

Lekestuen!

Da har mannen i huset fått opp lekehuset! Det tok knapt 3 uker! Jeg har gått etter og malt etterhvert som plankene og vinduene har kommet opp. Pult-taket synes jeg ble veldig søtt. Ungene har allerede kost seg masse på hemsen. Huset er nesten mini-miniatyr av vårt eget. Vi har igjen inni huset enda. Vi fant ut at vi skal isolere så det blir lunere, og da kan vi jo også bruke det på vinteren. Vi spøker med at det blir sikkert her ute vi (jeg og mannen) havner når ungene vil ha hovedhuset for seg selv. "Kårhuset" vårt :-)  Det blir ikke vann og strøm.
                                                                           
     Ett lite glimt av hovedhuset med pult-tak.

7 kommentarer:

  1. Oj, det var den fineste lekestuen jeg har sett!! :O)
    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  2. Herlighet for en flott lekestue! Jeg er helt imponert! Heldige barn som får ha et sånt fint lekehus. Hils mannen din og si han er knallflink:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig dukkestue. Oj så heldige barn. Med ark på taket og stakittgjerde.Så nydelig. her lages det nok gode barndomsminner for dine småtroll.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei! Første gang jeg er innom hos deg! Flott blogg, med masse nyttige tips! Lekestua var skikkelig flott! Der blir det nok gøy å leke! Jeg legger deg i min bloggliste, så jeg finner tilbake til deg!
    Hilsen Ellen

    SvarSlett
  5. Hei.Så fin den ble.Ser jo ut som ett hus.Kjempe fint,koselig.Koselig med stakitt gjære.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  6. Det ble flott :D
    Ha en fin sommerdag

    SvarSlett
  7. Så flott lekehus. Gøy at det ligner på deres. :-)

    Klem.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails