tirsdag 22. juni 2010

Rosa pannebånd heklet med staver!

Kjempefort gjort! -Jeg holder på å strikke en tunika i samme farve, men det tar nok litt lengre tid. Jeg angrer meg imidlertid på garnvalget. Jeg strikker med garn fra europris som heter tuva. Jeg ser allerede nå før plagget er ferdig at det ikke kommer til å holde seg like fint som f.eks mandarin. Kvalitet og pris har nok her en sammenheng..  (tuva pris pr nøste 14.90 kr, og mandarin petit kr 35,- pr nøste).  Jeg er så glad i mandarin så heretter skal jeg nok holde meg til det. Det kan vaskes og vaskes og holder seg like fint.
Her hos oss regner det i dag også. Men vi skal ta på oss støvler og regntøy og opp i skogen og se hvordan det går med rompetrollene! Etterpå blir det nystekte boller.

Ønsker alle en flott dag! :-))
  

4 kommentarer:

  1. Apropos tuva, det er supert til tuer/kluter!

    Ha en fin dag videre og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe fint.Skal bli kjekt å se Tunikan ferdig.Ha en riktig fin Tirsdagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Kjempefint pannebånd! :-) Og tuva har jeg samme erfaring med - har akkurat blitt ferdig med en odessa-lue og kan straks se at dette garnet ikke vil holde på fasongen i lengden... Og har helt mista lysten på å gjøre ferdig odessalue nr 2, som jeg bare har fellingen igjen på...Fin blogg - jeg kommer gjerne igjen!

    SvarSlett
  4. Flott pannebånd med en herlig farge. Elsker nemlig ROSA....
    Synd med garnet, men da vet du iallefall det til en annen gang. Det er jo av slike feil en lærer.

    Ønsker deg riktig god helg.
    Klem Ann<3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails