fredag 30. april 2010

Barnedåp til helgen, -og vi skal være Gudforeldre!

Gjett om vi er stolte! Vi har gavene klare (sølje, gullsmykke og Princessfat), - har laget en sang til den lille, og skal ta med en rosa ostekake. Jeg gleder meg!

Tross i all gleden, har min farmor havnet på sykehus. Kreft har rammet. Det er ikke mye legene kan gjøre, foruten å gi henne surstoff og familien må gi omsorg.. Ett søskenbarn av meg på under 30 år fikk i går blodpropp i hjernen! Han er i Beijing, så vi håper å få ham hjem så fort som mulig.

MEN jeg skal glede meg over det lille barnet i helgen som vi er så heldige å få bære til dåpen. Skal nok klare å skjemme henne bort litt.. :-))
Ønsker alle en flott 1. mai- helg!

1 kommentar:

  1. Hei.Så mye trist i fammilien.Får prøve å gjøre det beste ut av det og kose deg i barndåp.Ha en riktig fin 1 Mai og helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails