søndag 8. november 2009

Pute til fars arbeidsbil!




Inne hos Desirees lappeteknikk fant jeg dette stoffet og det måtte bare bli til en pute til fars arbeidsbil. Han fikk den i farsdagsgave i dag sammen med andre ting fra ungene. :-)

Mammaen min har bursdag i dag så vi har vært der på middag. -Og i morgen har min eldste sønn 14 års dag, så i helgen har jeg forberedt litt til det; -men vi har også vært endel ute for det har vært strålende høstvær her i trøndelag!
Håper alle som leser dette har hatt en flott helg! :-))

2 kommentarer:

  1. Kan tenke meg at far i huset ble glad for den fine puten til å ha i bilen! Vi har hatt en fin dag, takk - håper dere også har hatt en fin farsdag! :)

    Må bare få sagt at jeg blir stadig imponert over de flotteste matretter og desserter du disker opp! Du er flink! :)

    God søndagskveld, og ha en fin påfølgende uke! :)

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  2. Fin helg ja, det har det blitt! Har malet en god del, på rommet til Amalie (taket). Flott pute, og jeg tenker han ble glad. Håper dere også har hatt ei fin helg. Tillykke med sønnen i morgen!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails