mandag 25. januar 2010

Nytt skjørt, leggiser og pulsvarmere!


Jeg fant oppskrift på ett søtt skjørt med hullmønster på husfliden. Min datter ble såå glad for det. Jeg strikket også leggvarmere og pulsvarmere til. På leggvarmerne la jeg opp 60 masker på pinne 3 og strikket 3 r og 2 vr rundt ca 17 cm. Pulsvarmerne la jeg opp 40 masker og strikket 3 r og 2 vr rundt. Det ble passe til min 4 åring. Alt strikket med Mohair garn. Genseren er fra
Name It.

I helgen har vi vært mye ute. Lørdag gikk vi inn til Hestsjøen på ski. Det er så herlig å slippe å dra på pulk nå som alle sammen går på ski selv. De er vant til å gå på ski så nå kan vi legge ut på litt lengre turer. Kakao, rundstykker, kvikklunsj og appelsiner var selvfølgelig med. I går var vi på skøytebanen og spilte ishockey. Godt for både store og små å være ute og røre seg!
Kosehelg! :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails