fredag 26. juni 2009

Berenguer dukke


I dag fikk jeg min berenguer dukke som jeg skal ha til konfirmasjonen. Jeg bestilte en dukke som er akkurat like stor som min sønn var da han ble født. Jeg har kledd ham opp i klærne som jeg strikket til konfirmanten og som han hadde som "henteklær". Det er sokker, buksedress, jakke, lue og body. Dukken er faktisk veldig lik min sønn når han var baby. Dukken sitter i en stol med vognteppet jeg strikket for 14 år siden og babyboken til min sønn. Slik skal de stå frem på konfirmasjonsdagen også. Jeg gleder meg så masse til den store dagen!! Arm-merket som min sønn fikk på føden er også tatt vare på og festet på dukken.
Dukken er kjøpt på dukkesiden hos Marit Kirkholt på www.dukkesiden.piczo-com
Der er det masse fine dukker! Jeg har også kjøpt en dukke der som heter Malin som min datter har fått. Henne har jeg strikket masse dukkeklær til som jeg kan vise siden.
Denne dukken skal nå pakkes ned og legges i den store esken med konfirmasjon 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails