torsdag 17. september 2009

Endelig bruk for dansesko!


Etter å ha stått på venteliste på Stjørdal kulturskole til barnedans 3-4 år uten å komme inn , -var gleden i går stor da vi fant ut at Spenst driver barnedans for småbarn! Datteren tok på seg sitt nye danseskjørt og dansesko, flettet håret og gledet seg stort! Det var litt høy musikk der, men ungene hoppet rundt og koste seg. Nå gleder vi oss allerede til neste onsdag! Kjempetiltak av SPENST!
Kulturskolen er nesten en vits.. vi fikk beskjed om at vi står på 600 plass, så det er jo lite trolig at hun kommer inn på dans 3-4 år før hun er rundt 12 år, og da er det vel ikke så aktuelt..

Skjørtet skulle egentlig bli en babykjole, men jeg stoppet før jeg skulle strikke stroppene for da så jeg at det kunne bli ett fint skjørt. Jeg strikket en hullrad øverst og flettet ett belte for å ha i. :-)
Oppskrift fra sandnes mandrin petit 0407 barn 0-4

1 kommentar:

  1. Hei.Så koselig å lese.Synes jeg ser henne med det virkelige fine skjørtet.Kjekt med dans og musikk.Ha en riktig fin Høstdag.Bodil

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails