torsdag 24. september 2009

Eplesaft og eplekringle!



Jeg har en onkel som ligger på dødsleiet (kreft), og tanta mi som er gift med ham steller ham hjemme. Jeg har ikke sett han siden i vår, men det sies at det bare er skinn og bein igjen av ham..
Jeg ville gjerne gjøre noe for dem, og det jeg kom på var å plukke tyttebær og gi til dem, for ingen av dem kommer seg ut.. Som sagt så gjort, -sist fredag plukket jeg tyttebær og kjørte innover til dem med det. Min tante ble så glad, og i går kom ett lass med epler fra hagen hennes! Jeg var hos min bestefar på epleslang, men det hadde jeg ikke behøvd, for nå fikk jeg sekk på sekk med epler! Så i dag har jeg kokt eplesaft og laget eplekrans! Nå lukter det godt i huset! :-) Jeg må nok kjøre meg en tur tilbake til min tante og onkel med litt eplesaft.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til en kommentar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails